Sådan får du succes med e-mail marketing
E-mail marketing er en af de mest personlige, effektive og direkte kanaler, som du kan bruge, hvis du vil engagere dig med dine kunder.
Ved at tilpasse dit content, målrettes det til præcis de kunder, som du ønsker. Det gør det lettere at få kvalificerede leads, følge kunderejsen og optimere på dit salg.
Når det kommer til e-mail marketing, er der nogle punkter, som er i fokus:
- Strategi: Udvikl en klar og målrettet e-mail marketing strategi.
- Teknisk opsætning: Opsæt integrationer og segmenter for at komme
- Copy & design: Skab engagerende og overbevisende indhold.
- Kampagner: Udsend regelmæssige budskaber til dit publikum
- Automations: Udsend målrettede mails skræddersyet til en specifik adfærd
- Leadgenerering: Øg din pulje med potentielle kunder at henvende sig til
- Segmentering: Grupér dine leads, så du kan give dem mest mulig værdi
- Analyse: Analysér data for at optimere og forbedre kampagnerne.