Vi er eksperter i

Du vil gerne tjene penge på din e-mail marketing. Du vil også gerne have så mange subscribers som muligt. Så langt så godt. Inden da kræver det dog, at du overhovedet har et publikum. Det kræver også, at du har fået lov til at kommunikere til disse.

E-mail marketing i øjenhøjde

E-mail marketing er en af de mest personlige, effektive og direkte kanaler, som du kan bruge, hvis du vil engagere dig med dine kunder.
Ved at tilpasse dit content, målrettes det til præcis de kunder, som du ønsker. Det gør det lettere at få kvalificerede leads, følge kunderejsen og optimere på dit salg.

Når det kommer til e-mail marketing, er der nogle punkter, som er i fokus:

Copywriting

Vi gennemgår hvem I er som virksomhed, hvem jeres målgruppe er, samt hvordan I tidligere har kommunikeret med jeres målgruppe. 
Fokus er, at udforme en strategi og Tone-of-Voice, som skal kunne konvertere. 

For at få dine subscribers fra kun at åbne dine e-mails, til rent faktisk at klikke videre i dem, kan du bruge forskelligt content. Vi bruger blandt andet effektive ‘call to actions’, countdowns, GIFs og emotionelle triggers for, at få den mest autentiske kommunikation gennem e-mails. Altid tilpasset efter dit ønske!

Leadgenerering

Vil du ikke gerne have så mange kvalificerede subscribers til dit nyhedsbrev som muligt? 
Det kan du få ved en leadgenerering. Her er fokus, at indsamle så kvalificerede leads, som muligt. Det kan blandt andet ske via leadgenereringsannoncer på Paid Social-kanaler eller via Slide-ins. 

Vi hjælper dig med opsamling af nye leads, samt pleje af dine eksisterende leads. Hertil er det vigtigt, at være på forkant med GDPR og dermed sikre fuld hjemmel i forhold til permission marketing – det hjælper vi også med!

Kampagner

Det kan for eksempel være manuelle og helt enkle nyhedsbreve, som sendes ud til et nøje udvalgt segment fra din liste. Eller en personlig mail med et produkt, som er tilbage på lager, som sendes ud til alle på din liste. 
Her gør vi brug af viden og data, som vi har tilgængelig om målgruppen. Der er stor konkurrence om kundernes opmærksomhed og derfor er det vigtigt, at dit budskab og kommunikation altid er målrettet. 

Når det kommer til e-mail kampagner, handler det i høj grad om, at finde de mest effektive budskaber, det bedste tidspunkt for udsend, det visuelle udtryk og meget mere.

Automations

Automation mails sendes automatisk, tilpasset efter hvilken adfærd kunderne har udvist. Automations kan i høj grad have en positiv betydning for dine konverteringer. 
Vi kan hjælpe dig med at lave automations, der er målrettet subscribers, som er langt i kunderejsen – og dermed tæt på at konvertere til et køb. Det kan for eksempel være, hvis de har lagt en vare i kurven, men endnu ikke har gennemført købet. Det kan en automation være behjælpelig med.

Udbyttet ved at lave forskellige automations er overordnet, at skabe højere konverteringsrater. De øger blandt andet gennemsnitsalget med op til 20%. 

Den ultimative guide til at få succes med e-mail marketing i 2024

I dette whitepaper går vi i dybden med, hvordan du får succes med e-mail marketing i 2024. Her vil vi blandt andet gennemgå deliverability, 2024 trends, vores 10 største learnings og meget mere – som alt sammen kan være med til at skabe succes for din virksomhed. 

E-mail marketings specielle effekt

Måske du allerede kender til e-mail marketing? Så kender du nok nogle af fordelene – hvis ikke, så får du her 3 hurtige fordele: 

  • Du skal ikke bekymre dig om ændrede algoritmer eller stigende kontaktpriser.
  • Det er en af de marketingkanaler med den største Return of Investment (ROI). E-mail kanalen ligger på 3900% – hvilket svarer til et udbytte på 40 kroner ved hver enkel investeret krone. Hertil viser undersøgelser at, hvis man har et bureau til at lave, udvikle og måle på sin e-mail marketing, ligger det gennemsnitlige ROI på 4600%. 
  • Mulighed for at connecte med kunderne gennem kunderejsen – der bliver skabt tillid, tryghed og et personligt bånd, som kan være med til at øge afkastet i sidste ende.

Vil du vide mere om, hvordan din virksomhed kan arbejde med e-mail marketing?

Tilpas din e-mail marketing forskellige devices

81% af alle sendte mails åbnes og læses i dag på en mobilenhed.
79% af alle smartphonebrugere har lavet et køb online via deres mobil inden for de seneste 6 måneder. 

Dette er blot nogle af de faktorer, som man skal forholde sig til, når man ønsker at e-mail marketing og forskellige devices, skal hænge bedst muligt sammen. 

Hvordan er det at være kunde ved os?

E-mail writing

Vores forløb med dig

Hvem?

Vi er et marketing bureau, som bestræber sig på at blive de bedste inden for vores fagområde – nemlig e-mail marketing.
Med vores faglige baggrund og erfaring, er vi klar til at hjælpe din virksomhed i gang med at opnå jeres mål.

Hvad?

Vi kan levere alt i processen. Fra udarbejdelse af strategi og analyser til copywriting, design af mails og gennemgang af performance.
Vi er med hele vejen i processen, så din virksomhed kan opnå resultater. Med et samarbejde med os, vil man opleve ærlig snak og gennemsigtighed hele vejen.

Hvordan?

Vores dygtige e-mail marketing specialister står klar til at hjælpe din virksomhed hele vejen i processen. Din virksomhed – og jeres mål – vil være i fokus, når der skal sammensættes en plan for samarbejdet.

De siger go' for os

Hvorfor vælge os?

Vi skræddersyr aftaler, så de passer til lige præcis din virksomhed. Vi tager din virksomhed seriøs, og det er vigtigt for os, at målrette din markedsføring, så du får det udbytte du stræber efter. Vi er ærlige i vores tilgang til et samarbejde.

På baggrund af flere tusind mails sendt, har vi øje for udvikling og står klar til at hjælpe. Vi er med hele vejen – fra start til slut!

Vi er et marketing bureau, som har fokus på tillid, ærlighed og ikke mindst vores kunder. Det sidder dybt i vores DNA at yde en service, som er ud over det sædvanlige. Vil du læse mere om, hvem Poetype er? 

Mød vores specialister