Nyhed – nå dine performance målsætninger hurtigere med vores dashboard MailMetrics. Læs mere her 🎉

Vi elsker at fortælle!

Læs og lær om e-mail marketing her.

Guide: Sådan gør du din e-mail marketing datadrevet

Der går utrolig meget data til spilde i danske virksomheder. Dette blog-indlæg giver dig en klar køreplan til at gøre din e-mail indsats datadrevet.

SEO møder e-mail marketing: Sådan skaber du hyperrelevante e-mail flows

The Sales Funnel: Hvad er det, og hvordan kan du bruge den?

Salgstragten, eller The Sales Funnel på engelsk, er en model, der skal hjælpe dig med at forstå dine kunders købsrejse.

Zero party data – festen du ikke vil gå glip af

Zero-party data omdefinerer den måde, brands tænker på kundens identitet. Tiden er kommet til at indsamle og bruge data, der giver forbrugeren frihed.

E-mail Marketing som våben til mere sikkerhed i krisetider

Ønsker du at finde ud af, hvorfor e-mail marketing fortsat skal være en del af budgettet under en recession?

Derfor skal du bruge mikrokonverteringer i e-mail marketing

De er ofte undervurderet i din markedsføring – de fører ikke til et direkte salg, men er alligevel vigtigt. Hvordan du kan benytte mikrokonvertinger?

Sådan sikrer du kompatibilitet på alle devices

Med blandt andet iOS15, er det vigtigt, at du har styr på, hvilke devices din kunder bruger. Men hvad skal du være opmærksom på?

Guide til leadgenerering på din hjemmeside

Bliv klogere på hvordan du kan få generere leads på din hjemmeside – læs guiden og find ud af, hvordan du får leads der konverterer.

Hvorfor er e-mail marketing vigtigt?

Foruden at være den mest profitable markedsføringskanal, så giver e-mail også mange andre muligheder – læs her hvordan.

E-mail marketing uden rabatkoder

Synes du også, at du skal give rabatkoder hele tiden? Læs guiden og få bliv klogere på, hvordan du kan markedsføre dig uden at give det hele væk.

Vores 10 største learnings fra 2021

En af de learnings, vi har lært i 2021 er, hvor vigtig din owned marketing er. Bliv klogere på, hvordan din e-mail marketing står stærkere i 2022.

Valg af e-mail platform

Der flere vigtige faktorer, du skal være opmærksom på, når du vælger e-mail platform. Bliv klædt på til at finde den rigtige e-mail platform her.

Hvad er e-mail deliverability?

Næsten det vigtigste i e-mail marketing – får din mailliste et dårligt ”ry”, så er du på spanden. Find ud af, hvordan du forbedrer din deliverability.

De 5 vigtigste automations til B2C

Automations kan påvirke både potentielle – og tidligere kunder på det helt rigtige tidspunkt. Læs om, hvilke e-mail automation flows du bør opsætte.

Guide: Sådan opbygger du en effektiv e-mail marketing strategi

Uden en klarlagt strategi for din e-mail marketing, vil du komme til at famle i blinde. Læs mere om hvad det kræver at udarbejde en god strategi.

E-mail marketing’s plads i marketingmixet

Spiller hele din marketing sammen? – Find ud af, hvordan netop e-mail marketing er vigtig for hele dit marketing setup.

Sådan øger du livstidsværdien med e-mail marketing

Har du ikke fokus på tilbagevendende kunder? Læs guiden og øg livstidsværdien med e-mail marketing.

Sådan opbygger du et abandoned cart flow

Har du mange kunder, der forlader kurven uden at købe? – Læs guiden og få flere leads, der konverterer.

Hvad er leadscoring?

Leadscoring er et af de vigtigste værktøjer i rigtig mange succesfulde B2B virksomheder. Har du styr på leadscoring?

De vigtigste trends for e-mail marketing i 2022

Hvad skal du være opmærksom på, der kan påvirke din e-mail marketing i 2022? Vi giver her vores bud på, hvad vi mener er, vigtigt i 2022.

Guide til leadgenerering

Har du heller ikke råd til at miste potentielle kunder? Læs guiden og få leads, der konverterer.

iOS 15 opdateringens konsekvenser for e-mails

Bliv klogere på hvordan iOS 15 opdateringen kommer til at påvirke din e-mail marketing – læs og find ud af, hvordan den bliver din fordel

Samarbejde med Løvens Hule virksomhed

Vi har indgået et samarbejde med Eace fra Løvens Hule!

Kan du spotte 7 fejl i denne mail?

[TEST] dine e-mailmarketing evner.

Derfor skal du segmentere din e-mailliste

Stop med at skyde hvide pile efter dine subscribers.

TEXT-ONLY e-mails

Hvorfor TEXT-ONLY E-mails er liiige noget for dig … og hvorfor det ikke er.

Mød vores specialister